Kolorowe Kredki to miejsce , gdzie można dodawać ogłoszenia kupna lub sprzedaży wszelkiego rodzaju rzeczy związanych z naszymi pociechami

sobota, 29 października 2011

Poduszeczka Zębowa Wróżka

Jestem bawełnianą szmacianą poduszeczką Zębową Wrózką.
Stworzoną do przytulania i jedyną w swoim rodzaju.
Moje wymiary to około 16 x 20 cm.
Mam wymalowane oczka i policzki.
Można prać mnie w pralce.
Poszukuję domu, w którym małe dzieci tracą swoje mleczne zabki.
Mam specjalną kieszonkę, w której dzięki pomocy rodziców
stracony ząbek może się nocą przemienić w pieniążek.






Zapraszam do zakupu wykonanej dzięki inspiracji moich dzieci
podusi w kształcie zębowej wróżki z koroną i skrzydełkami.
Materiały użyte: 100% bawełna + wypełnienie
Cena 1 podusi (wzór do wyboru) odpowiednio:
25 zł + koszty wysylki
bądź 7 € + koszty wysyłki
Kontakt mailowy:
lavalledellanapo@gazeta.pl



Brak komentarzy: